Iata-ma!


Iata ca revenii pe meleaguri bloguistice dupa o absenta de cateva zile in care, trebuie sa recunosc, mi-ati lipsit. Dar aduc vesti bune, de acolo de unde am fost, din spatiul extraterestru. Am fost invitat pe o planeta indepartata de care nu-mi mai amintesc nimic, nu mai stiu cu cine m-am intalnit, ce-am mancat sau ce-am baut... Mi-a ramas doar vaga impresie ca am participat la niste conferinte unde am intalnit reprezentanti din toate galaxiile si unde am semnat toate rezolutiile posibile, toate formularele si orice hartiuta ce mi-a cazut sub ochi. Prin mine, extraterestrii ne transmit toata consideratia si respectul lor, sunt alaturi de noi in incercarea ce va urma sa vina (vezi asteroidul Apophis) si ne roaga sa nu mai aruncam baterii consumate la gunoi.
(in imagine interiorul vehiculului de transport)

0 comentarii: