Petrecere "augustin's blog 200"




Spre deosebire de petrecerea in cinstea celui de-al 100-lea subiect publicat, in care m-am imbatat de unul singur si am cazut lat, de data asta a fost altfel: in primul rand e vorba de cel de-al 200-lea subiect care apare aici pe blog ceea ce nu e putin lucru si in al doilea rand, a avut loc un concert pe stadionul Cotroceni special pentru acest eveniment, un stadion plin ochi si gata sa-l intampine pe prietenul meu special sosit din State pentru a sarbatori alaturi de noi. Si anume, Gary Moore. Cuvintele sunt sarace pentru a descrie cu adevarat evenimentul. Gary impreuna cu baietii nu s-a dezis si ne-a oferit un spectacol complet cum rar mai apuci astazi sa vezi si sa asculti. Chitara lui a facut minuni. Sunetul a fost fara cusur iar luminile si fumul au creat o atmosfera de pe alta lume. Nici nu ne-am dat seama cum a trecut timpul. Am fi vrut sa dureze la nesfarsit... Tarziu in noapte, odata ajuns acasa dupa terminarea concertului, tot m-am imbatat si am cazut lat. Deh, obisnuinta!
(mai multe poze de la eveniment, in curand)

0 comentarii: