Howl's moving castle...


Cand is cu oile la pasune, totul verde-n jur si-i liniste, imi place nespus sa privesc animeuri japoneze. Apai, io stiu ca asa se numesc ele, insa nu stiu de unde vin de fapt si cine le-a facut. Si mai ales, nu-nteleg o iota din ce spun personajele colorate de se agita pe ecran. Insa muzica care vine odata cu imaginile, e minunata... Singurul lucru ce ma necajeste este ca, uneori, mai pleaca brambura cate-un miel, si trebuie sa ma intrerup si sa ma duc sa-l aduc indarat... in rest, branza dulce si lana!

5 comentarii:

bine spunea...

copil bun, ce grija ai de toate oile tale ;)

augustin spunea...

E vorba de bugetul statului aici. Un miel ratacit, mai putini bani in buzunar, care duc, intr-un final, la mai putini bani la bugetul statului. Asta ma doare, bugetul statului...

bine spunea...

Imi place logica ta.

augustin spunea...

Si mie imi place ca-ti place logica mea, care e cam la fel cu logoca ta, presupun...

bine spunea...

logica ta mi se pare fabuloasa.
eu inca nu am o logica...
ideea asta mi-a venit mancand pepene si asteptand sa vina ploaia.