Lupte grele

Am avut un vis ciudat. Ma gasesc in mijlocul unei lupte, disperat, invartind sabia in toate directiile pentru a ramane in viata. Trebuie sa rapun si sa ma feresc de fiecare om din jurul meu. Este momentul in care devin un animal, o fiara ranjind si urland in fata oricarei amenintari. Deodata, simt durere in picior, o sageata ma strapunge. O alta imi juleste bratul. Cad in iarba noroioasa si rece. Incerc sa ma ridic insa e prea tarziu, o sabie ma patrunde si ma tintuieste locului. Astept pana imaginea se intuneca si ma trezesc. Am scapat...

3 comentarii:

Reverse Road! spunea...

Eu păţeam chestia asta frecvent în Assassin's Creed, la tine e mai nasol că e aproape real...Să nu fie de la vitaminele care-ţi vin din America. Bagă nişte antinevralgic şi trage o porţie de Brăila că altfel, să nu ajungi să te crezi ultimul templier...

augustin spunea...

Acum, cred ca printre oamenii din jurul meu, erai si tu cu o sabie in mana, luptand. Sau parca aveai arc cu sageti? Nu mai stiu. Ochii mi s-au intunecat prea devreme... Insa m-am trezit si am scapat. Te-am lasat acolo sa te lupti in continuare... Grea lupta!

Nicoleta Popescu - Leta spunea...

Hei! Te anuntam ca a aparut de curand un nou blog despre arta, www.teatruacum.blogspot.com!

Teatru Acum este un blog in care se vorbeste despre teatru si film. Aici gasiti articole si stiri din aceste domenii iar de la deschiderea stagiunilor, critica si galerii foto. In curand se va construi o pagină nouă care se va numi "sustine" si inca una “colaborari”. De aceea te contactam si pe tine. Daca vrei sa scrii despre teatru sau film, “Teatru Acum” iti ofera posibilitatea sa cunosti oameni competenti care sa invart in lumea asta.
.
Iti propunem deasemnea sa ne treci la Blogg roll si noi te promovam pe pagina noastra dedicata special celor interesati/pasionati de arta. Asteptam un raspuns de la tine pe teatruacum@yahoo.com, cu mesajul "sustin Teatru Acum" alături de datele tale (nume -nu pseudonim,poreclă- denumire pagină personală+adresa paginei) sau- daca vrei sa faci parte din echipa, spune-ne ceva despre tine si te vom contacta.