In Japonia


Am fost intr-o tara numita Japonia in care, ciudat, se vorbeste limba japoneza. Locuitorii se numesc japonezi si scriu folosind semne ciudate japoneze. Mancarea era si ea japoneza, locuintele, cu specific japonez, vestmintele, cu croiala japoneza, florile, strazile, pisicile, magazinele, toate japoneze. M-am speriat si am plecat de acolo mult mai repede decat planuisem. Ajuns acasa ma incerca o stare de bucurie pentru faptul ca nu mai exista nimic care sa ma lege de lumea pe care tocmai o parasisem, eram pe teren sigur. Insa cand bag mana in buzunar, gasesc un bilet de autobuz intru totul japonez. Am murit pe loc...

12 comentarii:

Reverse Road! spunea...

Știu că nu spun ceva nou, însă bicicletele alea aliniate așa de frumos se pot poza la modul acesta doar la ei... La noi dacă le lași așa pe Lipscani nici sudate nu stau ale naibii... Să fie oare în baza la faptu' că ei au o tehnologie mai avansată?

augustin spunea...

Nu, nu e din cauza asta, cum ca ar avea o tehnologie mai avansata, desi aceasta tehnologie ii ajuta al naibii de mult in viata de toate zilele. Motivul pentru care bicicletele stau asa libere si fara constrangeri este cel pe care l-am repetat de 3 ori intr-unul din subiectele de pe blogul asta...

Anonim spunea...

Nu prea inteleg de ce nu m-ai luat cu tine in excursia asta, mai ales ca stii bine cat imi place sa calatoresc. Oricum, data viitoare astept sa-mi pastrezi un loc chiar si pe un traseu de-asta cu bilete de autobuz "japoneze".

augustin spunea...

Am vrut sa te iau cu mine insa cand am sunat la usa ta mi-a raspuns o pisica pufoasa si mi-a spus, cu accent frantuzesc, ca nu esti acasa, ca n-ai fost vreodata si ca nici nu vei fi. Inseamna ca am gresit adresa...

Anonim spunea...

N-ai gresit adresa, am fost acolo tot timpul, dar nu cred c-ai reusit sa te intelegi cu pisica (evident, din vina ei). E ceea ce japonezul numeste un "misunderstanding". Oricum, de-acum o sa stii ca sunt acasa.

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

augustin spunea...

N-am inteles nimic din ce-ai spus. Pesemne ai folosit semne japoneze sau vreun procedeu judo pe care nu-l cunosc (desi le-am cunoscut pe toate pana la varsta de 4 ani). Astept provincia!

Anonim spunea...

Anonimul cu "misunderstandigul" si anonimul cu "discutiile pe tema asta" nu sunt unul si acelasi. Eu sunt acasa.

augustin spunea...

Interesant cum s-au nimerit doi anonimi pe aceeasi pagina. Stiam ca sunt rari, greu de gasit astazi si, mai ales, dificil de adus impreuna. Ma pot considera norocos...

Anonim spunea...

Daca ma suni, pot sa-ti confirm ca sunt un anonim cum nu mai e altul.

Anonimul cu "misunderstandigul".

augustin spunea...

Cling-cling-cling-cling. Sun dar nu raspunde nimeni... Cineva face glume. Bine ca mai exista macar cativa Archeopterix pe lumea asta, altfel nu stiu ce m-as fi facut...

John spunea...

Totul e atat de japonez la ei ca sa ne faca pe noi sa-i admiram