Pufuleti

Am cumparat o punga cu pufuleti caci mi-era o pofta nebuna, insa punga fiind subtire s-a rupt si toti pufuletii deliciosi s-au imprastiat pe jos. M-am suparat pe moment, insa apoi, uitandu-ma la gramada de pufuleti formata mi-am dat seama de trecutul, de prezentul si, mai ales, de viitorul omenirii. Am realizat, dupa cum erau asezati pufuletii unul peste altul, ca noi, oamenii, nu mai avem mult de trait pe aceasta planeta. Ca lucrurile se vor schimba si ne vom schimba si noi odata cu ele. Ca vom strabate galaxiile si fiecare isi va cauta camin pe o alta planeta. Cam asta am vazut eu in gramada de pufuleti...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Esti varza . Sper sa ai o medicatie adecvata

Anonim spunea...

Augustin, nu-l lua in seama. Spre deosebire de noi toti ceilalti, tu mai ai o sansa.;))

kbd spunea...

Profund imi place