Paralele perpendicular de verzi

Dupa cate-am inteles dintr-o carte, uitata undeva pe o etajera, se pare ca eu traiesc intr-o infinitate de realitati paralele, intr-o infinitate de posibilitati in acelasi timp. Sau, altfel spus, exista o infinitate de persoane cu fata mea care-si desfasoara linistiti treburile zilnice. Acum, pe fundul cestii de cafea, in zat, ramane urmatoarea intrebare: cine e cel constient dintre toti astia ca mine care-si vad de treburile lor? Eu zic ca eu sunt, insa poate n-am dreptate... Si, daca eu sunt ala cu ochii deschisi, ce se intampla cu celelalte versiuni ale mele, ce rost au ele? Daca vreuna dintre variantele voastre stie raspunsul si ma poate lamuri, una dintre variantele mele ii va multumi cu un lolipop.

4 comentarii:

innuenda spunea...

Chestiunea cu lolipopul e interpretabilă, nu marşez!:)

Altfel,eu cred că eşti tu, în fiecare dintre acele ipostaze. Aceeaşi conştiinţă, mai multe posibilităţi.

Gândeşte-te la libelulă. Are ochiul acela caleidoscopic, care face ca lumea pe care o vede ea să fie un puzzle terminat. La noi e invers. Vedem piese de puzzle, dar nu ne iese tabloul general. Eu zic să mai exersăm.

augustin spunea...

Interesant cum ai pus problema, imi place. Te-ai facut cu un lolipop! Sa-mi dai adresa si numarul de buletin... :) (si spune-mi mai multe, ca-mi place)

innuenda spunea...

Mă gândeam să o luăm mai uşor. Să începem cu un cod numeric personal!:))

augustin spunea...

Ma dau in vant dupa codurile numerice personale. Fac colectie. Al tau o sa fie scris cu litere din aur...